اگر تیم خوبی باشیم و بدانید که چه کار می خواهیم انجام دهیم، یکی از ما، ده نفر از آن ها را شکست خواهد داد.

جک ما

از هیچ تا بی‌نهایت

شکست پشت شکست! سه سال در آزمون دانشگاه رد شد، ۱۰ مرتبه برای هاروارد درخواست داد و قبول نشد و بیش از ۳۰ مصاحبه شغلی رفت و هیچکس قبولش نکرد. همه به او گفتند که تو به اندازه کافی خوب نیستی!

حالا او یکی از ۵۰ رهبر بزرگ دنیا و صاحب برند جهانی «علی بابا» است که امکان ندارد کسی در هر گوشه‌ای از جهان اسمش را نشنیده باشد.

حالا شما بگویید! آیا می‌توانید برای یک برند، یک ابرقهرمان باشید؟ می‌توانید یک برند را به اوج برسانید؟

قصه‌هایی که قهرمان دارند را همه دوست دارند؛ یک قهرمان بزرگ که دنیا را نجات می‌دهد و همه رویش حساب می‌کنند. یک قهرمان که یک مشکل لاینحل را حل می‌کند تا دنیا جای بهتری برای زندگی باشد.

اما در حوزه کسب و کار و برندینگ یک نفر نه، یک تیم قرارست برند را به اوج برساند یا حتی نجات دهد. چگونه؟

با تکینک‌ها و ابزارهایی که امروز در بازاریابی مدرن استفاده می‌شود. درست همان چیزی که جک مای شکست خورده را به یکی از ثروتمندان دنیا تبدیل کرد! اینترنت

کارآفرینی با اوج بگیر

درآمد مطمئن دارید

درآمدتان تصاعدی افزایش می‌یابد

رئیس خودتان هستید

صحبت های مهدی محمودی رئیس هیئت مدیره‌ی رادین

مزایای عضویت در اوج بگیر

طرح درآمدزاییبه طور خلاصه طرح درآمدزایی اوج بگیر به شرح زیر است:

۱ سود فروش شما تا سقف 25 درصد میزان مبلغی است که بابت خرید اون کالا می‌پردازید.

۲ بابت معرفی هر همکار جدید 10 درصد از مبلغ سفارش آن شخص را دریافت می‌کنید

۳ بابت هر تعادل یک میلیون تومان به یک میلیون تومان، تا ۱۲۰ هزار تومان پورسانت دریافت می‌کنید.

نحوه ثبت نام در اوج بگیر

۱ ابتدا فرم انتهای صفحه را پر کنید

۲ بعد از مصاحبه و در صورت داشتن شرایط عضو خانواده کارآفرین رادین می‌شوید.

۳ با مراجعه به سایت catchpeak.com ثبت نام خودتان را تکمیل کنید.

سوالات متداول

آیا این شرکت جزو شرکت‌های هرمی‌ است؟

در ابتدا باید بدانید که ظاهر این کار مشابه اکثر ادارات و سازمان‌های دولتی یا خصوصی هرمی است. (رئیس – معاون رئیس – مدیران – کارمندان). ولی این شرکت جزو شرکت‌های هرمی یا پونزی نیست؛ دلیل آن اینست که اولا شرکت رادین مجوز بازاریابی شبکه‌ای خود را از وزارت صنعت، معدن و تجارت اخذ کرده (کاملا قانونی است)، ثانیا تعهد اعضای خانواده رادین به اجرای صحیح و اصولی بازاریابی شبکه‌ای و حفظ استانداردها در سطح بین‌الملل است تا ماهیت هرمی به خود نگیرد (مانند انبار نکردن محصولات و داشتنن اولویت فروش کالا نسبت به جذب افراد).

مقدار سرمایه‌گذاری اولیه چقدر است؟

در صورتی که بخواهید با یک جایگاه درآمدی کار را شروع کنید، 1,500,000 تومان و در صورتی که بخواهید با سه جایگاه تجاری کار را شروع کنید، 3,900,000 تومان. تفاوت جایگاه‌های درآمدی را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

یک جایگاه درآمدی

امکان جذب دو نفر مستقیم

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان سرمایه اولیه برای شروع کار
  • واجد دریافت شرایط پورسانت؛ ۱۰۰ هزار تومان
  • از حجم فروش تشکیل شده در تیمتان یک‌بار پورسانت دریافت می‌کنید.
  • سقف درآمدی در هفته؛ ۵۰ میلیون تومان در هفته

سه جایگاه درآمدی

امکان جذب چهار نفر مستقیم

۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان سرمایه اولیه برای شروع کار
  • واجد دریافت شرایط پورسانت؛ ۲۰۰ هزار تومان
  • از حجم فروش تشکیل شده در تیمتان دوبار پورسانت دریافت می‌کنید.
  • سقف درآمدی در هفته؛ ۱۵۰ میلیون تومان در هفته

حتما باید نفر جذب کنم؟ بدون تیم سازی و فقط با فروش امکان همکاری نیست؟

شما می‌توانید صرفا فروش و بازاریابی محصولات را انجام دهید و از حداکثر سودخرده‌فروشی 25 درصد بهره‌مند شوید که بالطبع درآمد غیرفعال را از دست خواهید داد.

این کار برای چه کسانی مناسب است؟

  • برای تمام کسانی که به فکر راه‌اندازی کسب و کار آنلاین خود هستند.
  • افرادی که می‌خواهند در کنار شغل اصلی خود درآمد اضافی‌تر داشته باشند.
  • کسانی‌که قدرت اهرم و تصاعد را به خوبی درک کردند.
  • افرادی که می‌خواهد در خانه بنشینند و کسب درآمد آنلاین داشته باشند.
  • افرادی که می‌خواهند وارد دنیای کارآفرینی شوند و با کمک به اطرافیان و رشد و پیشرفت آن‌ها خودشان هم درآمد کسب کنند.
  • افرادی که قبلا در یکی از شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای مجوزدار یا غیرمجوز (سالم یا ناسالم) فعالیت داشتند ولی به خاطر عدم رضایت از پلن درآمدزایی یا هرمی بودن آن شرکت می‌خواهند دوباره در یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای مجوزدار و دارای پلن درآمدزایی قوی‌تر ثبت‌نام و فعالیت کنند.

این کار برای چه کسانی توصیه نمی شود؟

  • کسانی که از درآمد کنونی خود رضایت کامل دارند.
  • کسانی که هیچ اعتقادی به درآمد آنلاین ندارند.
  • کسانی که علاقه دارند تا با روش های قدیمی، فعالیت نمایند.
  • کسانی که به قدرت تصاعد پی نبردند و به دنبال درآمد غیرفعال نیستند.
  • کسانی که تصمیم جدی برای شروع بازاریابی شبکه‌ای ندارند.
  • کسانی که به قدرت دیجیتال مارکتینگ و نتورک مارکتینگ در افزایش فروش اعتقاد ندارند.

منو